Intermittent Fasting & Living - Better Health Academy

Intermittent Fasting

smartmockups_jp893zkf

Als er één verandering is die een enorm verschil in je energieniveau, welzijn en broekmaat gaat maken is het Intermittent Fasting wel. Deze praktische gids neemt je bij de hand en leert je stapsgewijs Intermittent Fasting in je leven toe te passen en te implementeren. Het is bovendien zo makkelijk en praktisch dat je je afvraagt waarom je er nu pas mee begint!

52% van de Nederlandse bevolking lijdt op dit moment aan een chronische ziekte. Hevig overgewicht, hart- en vaatziekten, artrose, diabetes... Er lijkt bijna geen ontkomen meer aan. Gelukkig wordt steeds duidelijk in hoeverre onze voeding en levensstijl het risico op deze chronische ziektes verergert, of juist kan verminderen. En verminderen, dat is wat Intermittent Fasting doet. En hoe!

Intermittent fasting is een miljoenenjaren oude ‘techniek’ in een nieuw jasje. Het is altijd onderdeel geweest van de levensstijl van de mens, maar is ondergesneeuwd geraakt door de levensstijlgewoontes van het moderne leven.

"Intermittent Fasting is een van de makkelijkste en effectiefste gezondheidstools die we op dit moment tot onze beschikking hebben"

En daarom is intermittent fasting voor iedereen. Of je nu ziek bent of juist lekker fit, Intermittent Fasting geeft je het duwtje in de rug om de betere versie van jezelf te worden: herstelprocessen worden in gang gezet en kwalen die zijn ontstaan door het moderne leven worden ineens omkeerbaar. Alleen maar door te doen waar ons lijf van nature aan gewend is. Hoe werkt dit dan?

Wij hebben de voordelen van Intermittent fasting en de toepassingen in deze praktische gids voor je op een rij gezet om jou simpele handvatten te geven om de beste versie van jezelf te worden.

Intermittent Fasting kan je helpen bij

  • Icon

    Een gezond gewicht behalen

  • Icon

    Schommelende bloedsuikerspiegel herstellen

  • Icon

    Ontstekingsklachten verminderen

  • Icon

    Prikkelbare darmklachten verminderen

  • Icon

    Veroudering vertragen

  • Icon

    Risicofactoren hart- en vaatziekten verminderen

    (cholesterol, bloeddruk, triglycerides)

testimonial

Ik vind het echt ongelofelijk. Zonder anders te gaan eten ben ik puur door deze richtlijnen 8 kilo kwijt! Om over hoe ik me voel maar niet te spreken. Geweldig!

Marieke Kok

Intermittent Fasting knife & fork

Dit is wat deze gids je geeft

  • Een praktische dagindeling van de 3 verschillende intermittent fasting technieken
  • Informatie over wat Intermittent Fasting precies is
  • Kennis van de moderne manier van eten en leven en de veelvoorkomende gezondheidsklachten die het veroorzaakt (verteringsklachten, verstoorde bloedsuikerspiegel, slechte vetverbranding, vermoeidheid, verstoord immuunsysteem)
  • De wetenschap achter intermittent fasting en de wetenschappelijk aangetoonde gezondheidseffecten ervan
  • Praktische tips over hoe Intermittent fasting in te passen in jouw leven
  • Bonus: aanvullende technieken voor extra gezondheid en resistentie tegen chronische ziekte

Kortom: alles wat je nodig hebt om te begrijpen wat intermittent fasting met je gezondheid doet én aan de slag te gaan om intermittent fasting vanaf vandaag onderdeel te maken van jouw levensstijl.

Ben jij klaar om de gezondste versie van jezelf te worden?

Scroll naar top