Veelgestelde vragen

Better Health Academy

Moet ik member zijn om programma’s aan te schaffen?

Nee, ook zonder member te zijn kan je programma’s en trainingen aanschaffen. Als Better Health Member krijg je wel altijd korting op het aanbod.

Hoe ontvang ik de content van de programma’s?

Dit is afhankelijk van het programma, de training of opleiding die je aanschaft. Wanneer je een online programma aanschaft, krijg je een persoonlijk dashboard en kun je daar alle content en informatie vinden. Dit zijn bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, downloads etc. Daarnaast ontvang je e-mails die jou begeleiden. Een aantal programma’s en opleidingen bevatten persoonlijke begeleiding.

Kan ik me aanmelden voor een programma, cursus of opleiding en starten wanneer ik wil?

Dit is afhankelijk per programma, cursus en opleiding. De online programma’s kan je bijna altijd starten wanneer jij wilt en in jouw eigen tempo volgen. Indien het een dagprogramma betreft of een eenmalige training dan is dit niet mogelijk, maar dit wordt duidelijk aangegeven.

Zijn alle programma’s online?

Een deel van de programma’s wordt alleen online aangeboden, waarbij je de informatie ontvangt via jouw persoonlijke dashboard en e-mail. Maar veel programma’s, opleidingen en cursussen worden ook (deels) live aangeboden.

Wat kosten de programma’s?

Iedere training, cursus of (online) programma heeft zijn eigen prijs. Kijk op onze website voor het actuele aanbod.

Blijven de programma’s die ik aanschaf toegankelijk voor mij of verloopt dit na enige tijd?

De aangeschafte programma’s blijven altijd toegankelijk, zolang deze worden aangeboden vanuit de Better Health Academy. Indien een programma niet meer aangeboden wordt dan zal deze uit het systeem worden verwijderd en krijgen de klanten die deze programma’s hebben aangeschaft bericht.

Kan je meerdere programma’s, trainingen en opleidingen tegelijk volgen?

Je kan je inschrijven voor meerdere programma’s tegelijk. Het kan echter zijn dat er bij een opleiding een vereiste wordt gesteld, maar dat is op dit moment nog niet het geval.

Hoe vaak ontvang ik e-mails?

Je ontvangt ongeveer 1 keer per maand en e-mail met updates over het aanbod binnen de Better Health Academy. Afhankelijk van welk programma je volgt, ontvang je e-mails die je begeleiden. Dit is vaak maximaal 1 keer per week.

Komen er steeds nieuwe programma’s en cursussen?

Ja, de Better Health Academy is voortdurend aan het uitbreiden en er worden steeds nieuwe programma’s, trainingen en cursussen aangeboden over verschillende onderwerpen. Voor jouw gezondheid en geluk, maar ook om anderen te kunnen helpen.

Welke experts en gastdocenten komen er binnen de Better Health Academy aan bod?

Wij hebben een groot netwerk aan experts en gastdocenten waar we mee samenwerken. Je vindt de gastdocenten op onze homepage.

Zijn de experts ook beschikbaar voor vragen?

Dit is afhankelijk per programma, training of opleiding. Er worden regelmatig online Q&A’s georganiseerd, maar je kunt jouw vraag altijd stellen via info@betterhealth.nl We streven ernaar om binnen 48 uur antwoord te geven op je vraag.

Better Health Membership

Wat krijg ik als member precies?

Als Better Health Member krijg je iedere maand een nieuwe thema met inspirerende content en persoonlijke begeleiding om jouw gezondheid en persoonlijke groei naar een volgend niveau te tillen. Op de pagina van het Membership vind je alle informatie.

Hoe ontvang ik de informatie?

Als Better Health Member krijg je een persoonlijk dashboard waar je iedere maand de content voor het thema ontvangt. Dit bestaat uit o.a. video’s, podcasts, e-books en andere downloads. Daarnaast is er een members-only Facebook community waarin je al jouw vragen kunt stellen en extra inspiratie krijgt.

Wat zijn de kosten?

De prijs voor het Better Health Membership per 1 januari 2019 is €8,75 per maand. Deze worden maandelijks via automatische incasso afgeschreven. Het membership is maandelijks opzegbaar.

Hoe vaak ontvang ik e-mails?

Je ontvangt ongeveer 2 keer per maand een persoonlijke e-mail van Amber over het thema van die maand.

Moet ik als member extra betalen voor programma’s van de Better Health Academy?

Er zijn kosten verbonden aan de programma’s van de Better Health Academy, maar als Better Health Member krijg jij altijd een fikse korting.

Hoe kan ik mijn membership opzeggen?

Het membership is maandelijks opzegbaar. Members kunnen zelf hun membership opzeggen via hun persoonlijke dashboard, voordat de incasso van de volgende maand plaatsvindt.

Opleiding Kindervoedingscoach

Moet ik al gezondheidsprofessional zijn om de opleiding te mogen volgen?

Nee, dit hoeft niet. Ook ouders die hun kinderen de beste start in het leven willen geven zijn van harte welkom. Evenals mensen die graag een carrière-switch willen maken van hun huidige baan naar Kindervoedingscoach. Eigenlijk is iedereen met interesse in voeding en gezondheid van harte welkom en voor de één zal er iets meer studiebelasting gelden dan voor de ander.

Kun je ook zonder enige voorkennis de opleiding volgen, of moet je echt veel verstand hebben van gezonde voeding?

Verstand van voeding hoeft niet perse, maar affiniteit is meegenomen. Wanneer het lesmateriaal specifiek over voeding en/of voedingsstoffen je al bekend is, heb je minder zelfstudie te doen en andersom geldt dit uiteraard ook. Gezondheidsprofessionals die verdieping zoeken op dit onderwerp, cursisten die graag willen (om)scholen naar Kindervoedingscoach en/of enthousiaste ouders; iedereen is welkom en wordt op zijn of haar niveau meegenomen.

Troubleshoot

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kunt via het inlogscherm je wachtwoord resetten door op het linkje 'Wachtwoord kwijtgeraakt?' te klikken. Als je hier je e-mailadres invult, ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. 

Waar vind ik de inhoud van mijn aangeschafte programma's?

Zodra je bent ingelogd zie je in het menu onder 'Mijn programma's'  twee opties staan:

  • Membership, om naar het dashboard van het Better Health Membership te gaan
  • Overige programma's, om naar het dashboard te gaan waar al jouw overige programma's te zien zijn.
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Als je bent ingelogd, zie je in het menu 'Mijn account' staan. Hier kan je onder andere je adres, je e-mailadres en je wachtwoord wijzigen.

Ik heb een e-boek besteld. Waar vind ik deze terug?

Als je een e-boek hebt besteld ontvang je deze via de mail, maar je vind hem ook altijd terug onder 'Mijn account' -> Downloads.